Sunday, January 1, 2012

kita berkenalan hanya dalam laman blogger

assalammualaikum , hye , hello dan ahlan wasahlan . sebelum aku memperkenalkan diri aku nie . aku nak ucapkan terima kasih banyak-2 sebab sudi bertandang di blog aku yg tak seberapa nak cantik . hehe ~ okay ! aku nak memperkenalkan diri aku nie . nak tak nak tak ? mestilah nakkan ? hehe ~ okay ! sila tengok gambar di bawah dahulu .


okay ! nama aku yg sebenarnya Norizati Arpan . tapi , korang boleh pnggil aku Zatey atau Izati . hmm , aku dilahirkan di Hospital Batu Pahat dan dilahirkan pada 8 Ogos 1997 . sekarang nie , aku duduk di Batu Pahat . eyh , itu je lah eyh . tak nak tulis lebih-2 . hee ~ eyh , kat bawah nie ada gambar family aku . so , kalau korang nak tengok je lah . tak kena bayar pon . kalau taknak , aku sangat sayang kat korang .


okay ! aku dah taktau nak tulis apa lagi dah . kang tak pasal-2 , kalau aku tulis panjang takut korang bosan pulak . hee ~ nanti aku akan update entry yang seterusnya . tapi, korang tunggu je lah . salam 1Malaysia dari saya . hee ~




No comments:

Post a Comment